2008. január 29., kedd

Eltelt az első pár hét...




Hamarosan itt a február, itt a forró tomboló nyár közepe :)
Miután teljes gőzerővel belevetettem magam az álláskeresésbe, nem sok időm és energiám jutott a blogra. Ezért remélem nincs harag.

Itt van egy pár kép a kecóról, és a környékről:


Voltam egy csomó kikötőben, itt Auckland-ben, és északon is. Az első sikerekről örömmel értesítelek titeket: úgy néz ki megvan a munka amit kerestem :)


Whangarei-ben Auckland-tól kicsit északabbra egy hajógyárban leszek Composite Laminátor. Klasszikus stílusú vitorláshajókat építenek 40 lábtól, és előszeretettel alkalmaznak külföldieket. Van továbbképzés is, támogatják a tanulást.
Most a következő lépés a munka vízum megszerzése és a lakáskeresés. Pénteken megyek orvosi alkalmassági vizsgálatra ahol kivizsgálnak tetőtől talpig.

A hétvégén volt Auckland Anniversary day, ami olyasmi mint nálunk az augusztus 20-a.


Új Zéland egyik legnagyobb hajós versenye is egybeesik ezzel az ünneppel. Volt minden féle hajó, a szép nagy régi vitorlásoktól, a kis távirányítós hajómodellekig.


Volt itt képzőművészeti vásár, koncertek, és tűzijáték, minden ami szem szájnak ingere.
Sajnos pont kifogyott az akksi a fényképezőmből, de azért sikerült egy pár jó fotót csinálnom még így is. Folyt. köv.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

szia Bandi,

Üdvözletemet küldöm a magas bútorokkal berendezett, szellős szobámból. Nagyon jó az idő (thanx the radiator for that) sokat és jókat eszek, már szépen kigömbölyödtem és szépen kifehéredtem az iróasztalparton!

Remélem Te sem unatkozol!

BIZONYÍTÉKOT!! (bejegyzések, képek...)

üdv laci