2008. március 2., vasárnap

na mizujs? ;)

(kilátás az ágyam melletti ablakból, egy napos reggelen - paplakban lakunk- )


Van egy pár újság... most már 1 hete hogy beadtam a vízumkérelmet, már csak max 3 hét és meglesz, de általában 2 hét alat meg szokott lenni. Befejeztem a kikötős melót. Jövő héten lesz hajókiállítás, Auckland International Boat Show 2008 mindenképpen érdemes lesz körülnézni biztos jó lesz :) Megpróbálok egy érdekes cikket írni róla a Jacht Magazinnak, remélem összejön.

Rohittal (az indiai szomszéd) nagyon sokat főzünk érdekes és nagyon csípős fűszeres kajákat. Tegnap például kecskét főztünk beleraktunk egy fél zacskó csilit.

Ez már neki is erős volt. Ez volt életem legcsípősebb étele, sikerült megbirkózni vele.


Egy pár idézet az estéből: "man this curry is hot like ... You will need a new asshole after that" :) Ezt nem lehet falni mert forró és csípős. A fő fogás az indiai kenyér azaz panbred, (olyasmi mint a tortilla vagy pita,) Úgy esszük, először is szedek mentát és citromot a kertből. A frissen felaprított mentát rászórom a curry-re, majd ráfacsarok 1 citromot. Lehet hagymasalátát is enni hozzá, ami szeletelt hagyma, mentával citrommal fekete sóval (ami amúgy rózsaszín és kicsit kénes ízű) és persze az elmaradhatatlan eröspaprika porral meghintve. A menta és a citrom nagyon jól közönbösíti a csípős paprika erős ízét. Jó volt nagyon de azért ez már tényleg túlzás túl sok volt a csili... de legalább jól kiizzadtuk magunkat... eszembe jut mikor a hagymával együtt pirítottuk a paprikát alig lehetett levegőt kapni már a gőze is izzasztó volt méregerős...

Rohit elaludt, engem meg mosogatás közben megcsípett egy darázs a nyakamon...

Festettem. Azt hiszem elégedett vagyok az eredménnyel.









(megjegyzem hogy ez egy kép, az utolsó a teljes egész, a többi ennek részlete közelről)

Puszilok mindenkit


U.I: várom az őszinte véleményeket a képről, nyugodtan lehet kommentálni a blogot, vagy üzenni nekem... :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Bandi,


na alakulgat a művészi koncepciód! egész jó, ha nem lennék ekkora tahó még érdemben -művtöri, esztétika- is hozzá tudnék szólni, de így csak egész jó. Tetszik a tengerbe vesző naív képrészlet! Érdekes a montázsos újság technika, lehetne belőle (képekkel) több...amúgy kicsit megmagyarázhatatlan "vintage" hatást kölcsönöz a kompótnak ;-)! Kicsit bizarr az amúgy biztosan nyüzsgő, kozmopolita város szellemtanyaként való ábrázolása...de hát a festészet már csak ilyen expresszív...remélem csak tépőzáras cipőid vannak :-)!

amúgy tetszik!

további sikeres alkotást!

Laci

Névtelen írta...

well, well, well...

na most látom csak hogy az egy térképrészlet...na akkor egyrészről dícséret mert jópofa, mássrészt viszont kicsi csalódás mert már azt hittem, hogy ilyen kis színes absztraktokat is pingálgatsz...

amúgy ha meg nem is erősítem de fenntartom az előző bejegyzést ;-)