2010. augusztus 15., vasárnap

Ismet Uj Zelandon

Sziasztok,
visszatertem Uj Zelandra, a vitorlak varosaba. :)
Itt meg telies a hangulat, huvoskes, borus, esos az ido.
Jo erzes itt lenni most mar resident-kent.
A festest nem hagytam abba, igyekszem termelni nonstop...
A kepek feltoltese a webgaleriaba folyamatban van.
Egyik magyar cimborammal Totoval toltottem par napot, a 30. szulinapjat unnepeltuk pentekennagyon jo volt. Ettunk porkoltot, masnap en foztem toltott kaposztat. Van magyar szalamink, tegnap voltunk a piacon ahol kurtoskalacsot es magyar kolbaszos hotdogot ettunk. Este langost sutottunk, igy kenyeztetem az izlelobimboimat hazai finomsagokkal.
Festek rajzolok, szervezkedek.
Egyeni vallalkozora allitottam az adoszamomat, mar csak egy szamlakonyv kell.
Szombaton ismet kurtoskalacssutes van kilatasban, ha minden osszejon Whangareiben a piacon.
Flickr- galeriamban vannak a kepeim amiket csinaltam, ahova folyamatosan toltok fel majd meg.
Puszi mindenkinek
Andris

Nincsenek megjegyzések: